GRADUACIÓ VIRTUAL DE 4t D’ESO I 2n BATXILLERAT – CURS 2019/2020

Aquesta setmana hem acomiadat l’alumnat que acaba etapa al centre. Han estat un total de 90 alumnes de 4t d’ESO i 26 de 2n de Batxillerat. Les graduacions han tingut lloc el passat 16 i 18 de juny respectivament. Les circumstàncies han fet que aquestes graduacions hagin sigut de manera virtual però es van organitzar amb la mateixa il·lusió i afecte que les graduacions presencials i vam comptar amb la presència d’alumnat, famílies, equip docent i membres de l’AMPA. Durant l’acte es van fer parlaments, presentacions de vídeos d’alumnat i missatges dels profes i també es va projectar l’orla digital, que s’ha pogut fer gràcies a la col·laboració de l’AMPA. La part més emotiva va ser quan es van presentar els vídeos de comiat de les tutores i el tutor i aquestes es van acomiadar un a un de l’alumnat present. L’acte es va tancar amb un brindis. Aprofitem novament per desitjar molta sort i èxits futurs a la 6ª promoció de 4t d’ESO i a la 4ª promoció de Batxillerat.

Autora: Anna Malonda (Coord. Activitats)