GRADUACIÓ 4t ESO

El passat dia 15 de juny va tenir lloc al centre l’acte de graduació de tot l’alumnat de 4t d’ESO, que després de quatre anys al centre posen fi a la seva etapa d’educació secundària.

L’acte va iniciar amb unes paraules que va dedicar la nostra directora a tota la promoció i després, l’alumnat va fer entrega a tot el professorat d’uns diplomes i dedicant unes breus paraules a cadascú de nosaltres.

Posteriorment, els tutors i tutores van dedicar unes paraules als alumnes i els hi van fer entrega de les orles per al seu record.

L’acte va acabar amb una actuació musical per part d’unes noies de la promoció, moment que va ser molt emotiu tant per l’alumnat, famílies i els/les docents que van poder estar al llarg de la tarda.