FUTURS INVESTIGADORS

Els alumnes de segon de Batxillerat del nostre institut, Maria Paricio i Eduard Gil, van dur a terme unes xerrades sobre la conservació del medi marí als nens i nenes de segon de primària de l’Escola 25 de Setembre perquè les generacions futures puguin evitar la seva destrucció. Més concretament, els nostres alumnes de batxillerat es van centrar en la recuperació de les tortugues marines, objecte del seu Treball de Recerca. I tot d’una manera dinàmica i entretinguda per tal que els nois i les noies entenguin i recordin millor el missatge. Tots ells es van mostrar molt contents i participatius envers aquesta activitat.