FELICITACIONS ALUMNAT CAMPUS ÍTICA

L’alumnat participant al Campus Ítaca de la Universitat Autònoma el passat mes de juliol ha estat felicitat el dia 22 de desembre per part del coordinador de 4t d’ESO, Víctor Gómez, la coordinadora pedagògica, Anna Malonda, i la directora del centre, Tere Pardo. Els alumnes, 3 nois i 2 dues noies, han rebut els elogis després de rebre l’informe de la seva participació en aquest Campus. Per la seva banda, els mateixos alumnes han explicat que la seva participació al Campus va estar altament positiva per diferents motius: la motivació personal, poder relacionar-se amb altra gent i apropar-se al món universitari. Esperem que aquest petit reconeixement el serveixi d’estímul per seguir treballant al màxim aquest curs amb la mirada posada en el futur.

Autora: Anna Malonda