ESTADA A MONTPELLIER

Avui a les 14:00h del migdia ha sortit el grup d’alumnes de 3r d’ESO que faran una estada lingüística a la ciutat francesa de Montpellier, acompanyats per les professores Ana Colomina i Cristina Martínez. A les 16:00h han parat a berenar i celebrar l’aniversari de la Tània! A les 19:00h tothom a casa. Ara tenen per davant tota una setmana per practicar la llengua francesa. Pel matí aniran a classes i per la tarda faran activitats de descoberta de la ciutat i conviuran amb les seves famílies d’acollida. Us anirem explicant la seva agenda en aquest article. Bon voyage!!!

Dilluns 19 de març: Tot va molt bé i sembla que tothom està content. Els nostres alumnes estan dividits en dues classes de 21 alumnes barrejats amb altres centres. A la tarda hem tingut une journée splendide. Hem recorregut el centre-ville passant pels monuments i els llocs més emblemàtics de la ciutat i escoltant una mica d’explicació sobre la seva història.

Dimarts 20 de març: Avui després de les classes del matí, hem anat al mercat Les Halles Castellane on hem pogut observar els productes de la regió i aprendre nou vocabulari relacionat amb el menjar. Hem dinat a la Place de la Comédie el picnic que cada dia ens posa la família. Més tard hem posat en pràctica el francès oral fent una enquesta als montpellerencs preparada al matí a classe. Cada alumne ha fet com a mínim una pregunta. En el temps lliure hem anat al centre comercial Polygone (al centre de la ciutat) i hem gaudit d’un exquisit berenar: crêpe a la pâte a tartiner aux noisettes crêpe de Nutella.

Dimecres 21 de març: Avui després de les classes i el pícnic hem mirat una pel·lícula en versió original francesa. L’altra activitat ha estat un rallye fotogràfic. Ens hem organitzat en grups i buscat racons desconeguts de la ciutat per fer-nos un selfie. Qui haurà guanyat???

Dijous 22 de març : Ha arribat el dia que tots els alumnes esperaven. Aquest matí classe i aquesta tarda, lliure!!!! Hem anat al centre comercial Odysseum, als afores de la ciutat i allà els nostres alumnes han gaudit d’una tarda de compres i jocs a Laser Game. Després hem marxat tots cap a casa molt tristros perquè ja havíem de preparar les maletes.

Divendres 23 de març: Classe pel matí i al migdia sortirem cap a Rubí molt satisfets de la nostra estada. Però, abans de marxar, hem fet el lliurament del premi al grup guanyador del 2ème Rallye photo de Monpellier. Els guanyadors i guanyadores han estat la Marta Díaz de Quijano, la Karen Fernández, l’Unai Flores, l’Ornella Iovine, l’Alba León i l’Alba Vílchez.

FÉLICITATIONS!!

Autores: Anna Malonda i Ana Colomina