ELS NOSTRES ALUMNES, PARTICIPANTS A LA FORMACIÓ LECXIT

dsc_0046

La Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí va acollir el passat dilluns 17 d’octubre la formació inicial per al voluntariat interessat en el programa LECXIT. Després de difondre els objectius d’aquest voluntariat entre l’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre, cinc alumnes es van oferir a dur la formació de quatre hores i a comprometre’s a acompanyar un infant de 3r o 4t de primària amb dificultats lectores una hora a  la setmana durant tot el curs escolar. La formació, consistent en diverses dinàmiques de grup i tallers, va suposar la presa de contacte amb les característiques dels destinataris d’aquest projecte, estratègies per acollir-los i fer-los partícips de l’hàbit lector juntament amb l’acostament als recursos i materials d’ajuda amb què compta la biblioteca. Alumnes d’altres instituts, com l’INS La Serreta, el J.V. Foix o l”Estatut, van integrar, també, aquest grup que omplirà la sala infantil de la nostra biblioteca a partir del 2 de novembre, data d’inici d’aquestes jornades.. La formació la va dur a terme la doctora en pedagogia Maribel de la Cerda, dinamitzadora del projecte i persona fortament vinculada als processos educatius vinculats a la infància i l’adolescència.2016-10-22.

dsc_0041-copia-3