EL TORRENT DIU “NO” A LA VIOLÈNCIA CONTRA LES DONES

Avui diumenge 25 de novembre, Dia Internacional per l’Eliminació de la Violència contra les Dones, dues alumnes del nostre centre, l’Andrea i la Chaimae de 3r d’ESO, han participat a la lectura del manifest que ha organitzat l’Ajuntament de Rubí i que ha tingut lloc a la Plaça del Doctor Guardiet a les 12h. Ha estat la darrera de les activitats en què ha participat el nostre alumnat després de tota una setmana, del 19 al 23 de novembre, dedicada a fer activitats al centre per conscienciar, debatre i reivindicar l’eliminació de la violència masclista. La programació de la setmana monogràfica ha inclòs: una exposició fotogràfica cedida per l’Ajuntament de Rubí, música temàtica per a l’entrada, sortida i canvis de classe, elaboració d’un braçalet reivindicatiu i la projecció de petits curtmetratges amb el corresponent debat posterior. Les activitats les han dut a terme tots els nivells de l’institut des de 1r d’ESO fins als batxillerats i han estat organitzades des de la coordinació LIC i la coordinació d’igualtat i gènere del centre.

1. M José Sáez

Moltes felicitats a tots i a totes per la tasca feta. És molt important que aquests tipus de missatges arribin a tothom però més encara al jovent, que són els que s’estan formant com a persones i sempre des del respecte.