EL PROJECTE CAIXES NIU

Els alumnes de 1r ESO han penjat caixes niu al llarg de l’espai natural del Torrent dels Alous. Les caixes han estat construïdes pels propis alumnes a les matèries de matemàtiques i tecnologia, i ara ens toca seguir amb el projecte des de l’àrea de ciències, ja que es farà el seguiment i l’estudi dels ocells que hi poden nidificar. D’aquesta forma aprenem coses interessants sobre la diversitat de la fauna del Torrent dels Alous, i alhora ajudem a aquestes espècies. En aquesta tasca ens assisteix, de forma desinteressada, l’ornitòleg de Rubí Jorge de Pedro, al qual li estem molt agraïts!

El projecte caixes niu és un projecte transversal entre els departaments de matemàtiques, tecnologia i ciència, i que forma part del projecte mediambiental Torrent dels Alous, en què des de 1r fins a 4 de l’ESO estudiem i tenim cura del nostre entorn natural proper.

Ara només toca esperar a que els ocells els agradin les caixes que hem construït. Continuarem informant!

Autora: Tere Pardo.