EL GRUP DE BATUCADA S’ESTRENA EN EL CARNAVAL

Ahir dia 2 de març el grup de batucada del nostre institut, format per 3 noies i 6 nois de 1r i 2n d’ESO va actuar per primera vegada al carrer. Van formar part de la rua del carnaval de Rubí juntament amb la Batu25, el grup de batucada de l’AMPA de l’Escola 25 de Setembre. Els joves van gaudir de la magnífica experiència i van rebre amb emoció els aplaudiments del públic. La batucada assaja els divendres de 15:30h a 16:30h com a activitat extraescolar organitzada per l’AMPA de l’institut. Les inscripcions segueixen obertes per al tercer trimestre. Vine a passar-ho bé amb la música!