CURSET DE NATACIÓ PER ALS ALUMNES DE 1r I 2n DE L’ESO

Aquest segon trimestre els alumnes de 1r i 2n de l’ESO assisteixen a l’activitat de natació al complex esportiu Duet Sports dins de la programació de l’assignatura d’Educació Física. El curset de natació té com a objectiu general el coneixement i el control de les habilitats motores en el medi aquàtic: flotabilitat, respiració i propulsió en la pràctica dels estils bàsics.

Us recordem que aquesta activitat és obligatòria perquè forma part del currículum de l’assignatura. Si algun alumne no pot realitzar l’activitat un dia per un motiu justificat, cal que la família ho justifiqui per escrit al professor responsable. Aquell alumne haurà de portar un full i un bolígraf per seguir la classe teòricament. Com ja sabeu, cal portar el material necessari per realitzar l’entrenament i és important que els alumnes esmorzin saludablement abans de realitzar l’activitat ja que el cos necessita suficients carbohidrats per realitzar l’esforç físic durant l’hora que dura aquesta activitat, tingueu-ho en compte!

Us oferim algunes imatges que il·lustren l’activitat de les últimes sessions.