COMPARTIM CONVERSES! JA TENIM PARELLES LINGÜÍSTIQUES!

Aquest matí ha tingut lloc la jornada de presentació i formació de les 15 parelles lingüístiques que s’han constituït al nostre centre i que donaran suport lingüístic als alumnes de procedència estrangera. L’acte s’inscriu dins del programa Cercle d’Amics i pretén ser una eina de cohesió social i cultural entre els nostres alumnes, a més d’un element clau de foment de l’ús del català. La sessió ha estat presentada per la coordinadora del projecte lingüístic al Cercle d’amics i orientadora del nostre centre, Roser Barceló, i ha comptat amb la presència de l’assessora de Llengua, Interculturalitat i Cohesió social de Rubí, Susana Jiménez, qui ha conduït la sessió formativa juntament amb la coordinadora LIC del nostre institut, Rocío Ávila. Les sessions Compartim converses es duran a terme al llarg de deu sessions, un cop a la setmana, seguint les pautes d’un dossier que engloba el vocabulari de la vida quotidiana imprescindible per a adquirir fluïdesa en la nostra llengua. A la cloenda, la directora de l’INS Torrent dels Alous, Anna Malonda, ha expressat el seu agraïment als alumnes compromesos amb aquesta acció de voluntariat que, de ben segur, seran un referent ferm per als alumnes nouvinguts.

Us desitgem unes bones sessions de Compartim converses. Endavant!