CLOENDA DEL PROGRAMA DE VOLUNTARIAT LECXIT

Aquesta tarda ha tingut lloc a la Biblioteca Mestre Martí Tauler de Rubí la cloenda de l’edició d’enguany del programa LECXIT (Lectura per a l’Èxit Educatiu) en què participen una cinquena dels nostres alumnes de 3r de l’ESO. L’acte de reconeixement per l’activitat conjunta de lectura que alumnes i voluntaris inscrits al programa han realitzat durant una hora setmanal al llag de tot el curs ha transcorregut amb signes d’alegria, simpatia i bon humor, i amb el repartiment dels diplomes acreditatius per part dels organitzadors de l’activitat a la biblioteca municipal de Rubí. A l’acte ha assistit la Coordinadora de Llengua, Interculturalitat i Cohesió Social del nostre institut, la Rocío Ávila, i la nostra directora, Anna Malonda.

Esperem que el curs vinent altres voluntaris s’afegeixen a la bona causa de compartir lectures amb els nens més petits de la nostra ciutat.

Enhorabona per la feina feta!