AULA D’ACOLLIDA: UN TORRENT DE POSTALS. NADAL 2023

Un Nadal més, ho hem tornat a fer: Postals nadalenques per als avis i àvies de la Residència 1 de Maig de Rubí.

En aquestes dates tan tradicionals i familiars de celebrar i compartir, els alumnes d’Aula d’Acollida de l’Institut Torrent dels Alous hem elaborat unes postals de felicitació per les Festes de Nadal. Hem treballat, hem après el vocabulari típic, ens hem documentat de com se celebra el Nadal a Catalunya i hem comparat les nostres tradicions amb les dels països dels nostres alumnes. Perquè és indiferent si provens d’Hondures, de Colòmbia, de Pakistan, de Perú, de Veneçuela, de El Salvador … Siguis d’on siguis, l’idioma universal de la felicitat, de la pau, de la generositat i dels bons desitjos no té fronteres i no és necessari fer servir cap diccionari per traduir-ho ni per entendre’l.

Esperem que l’any vinent ens tornin a convidar a compartir una experiència tan entranyable i enriquidora.

L’alumnat i les professores d’Aula d’Acollida us desitgen unes Felices Festes i un millor Any Nou 2024!!!

Aquí us deixem una mostra gràfica de la nostra DIADA DE LES POSTALS.