ATURADA I MANIFEST DE L’ASSEMBLEA DEL PROFESSORAT

Avui a les 12:00h hem fet una aturada de 10 minuts al centre. El professorat ha llegit en classe el següent manifest aprovat prèviament en assemblea. Els alumnes de segon de batxillerat han sortit a la porta del centre i han tingut uns moments de reflexió amb els seus professors.

MANIFEST DE L’ASSEMBLEA DEL PROFESSORAT DE L’INSTITUT TORRENT DELS ALOUS

Davant dels fets ocorreguts ahir a Catalunya manifestem que l’Institut Torrent dels Alous rebutja qualsevol tipus de violència exercida per part de les forces de seguretat contra una societat pacífica. Considerem que aquests comportaments violents són especialment greus per haver-se produït en centres educatius, escoles i instituts.

Volem manifestar com a centre educador el nostre compromís en la defensa de la democràcia i la pau fent ús de la paraula i el diàleg.

Rubí, 2 d’octubre de 2017.