ARRIBEN LES PRIMERES TAQUILLES

El darrer dia de classe abans de començar les vacances de Nadal ens ha arribat la mostra de les primeres “taquilles”. Ja sabem com serà una de les novetats d’aquest curs, que anava lligada a l’estrena del nou edifici, i que havia creat una gran expectativa entre l’alumnat. Ara hem d’esperar l’arribada de la resta de 300 taquilles més que ha encarregat l’AMPA i que trigaran uns dies a estar instal·lades. Com ja vam anunciar a les famílies, durant el mes de gener començarem a gestionar el lliurament dels números de taquilla i esperem poder iniciar el servei a principis del mes de febrer. Podeu veure aquí el model de contracte que s’ha redactat entre la direcció i l’AMPA i que ha estat aprovat pel consell escolar. A la tornada de les vacances establirem l’horari d’atenció de l’AMPA per al lliurament de les taquilles.