AL PROJECTE STEAM CONSTRUIM UN COET

Sota el projecte STEAM de 4t d’ESO “Going to Mars”, amb l’alumnat de Tecnologia hem construït un coet propulsat per un mecanisme pneumàtic, de manera que hem aprés les lleis de la pneumàtica d’una manera molt vivencial.

Vàrem culminar el projecte fent una sessió de llançaments al pati del centre en la qual ens vam emocionar molt. Alguns coets s’enlairaven més enllà de les nostres expectatives i d’altres no es van enlairar, però lluny de viure-ho com un fracàs, vam analitzar què va fallar i com ho resoldríem, de fet, alguns casos es van poder resoldre en aquell moment.

Gràcies a tots els alumnes per una experiència tan enriquidora!

Ana Trillo

1. Anna Giner

Fantàstic!!!!

“Explica-m’ho i ho entenc,