ACTE DEL 60è ANIVERSARI RIERADA DE RUBÍ

El passat diumenge 25 de setembre els alumnes de l’institut Torrent dels Alous i de l’escola 25 Setembre van participar de forma conjunta en la celebració de l’acte del 60è aniversari de la rierada de Rubí. En aquest acte l’alcaldessa va fer un discurs i després els nostres alumnes van fer la lectura del poema “Els qui vénen” de Joan Margarit per recordar les víctimes. A continuació es va fer l’ofrena floral de les entitats del barri i del públic assistent.

Hem de felicitar els nostres alumnes perquè ho van fer molt bé! Gràcies per participar-hi.