ACTE DE CLOENDA DEL SERVEI COMUNITARI DE PARELLES TIC

El dimecres de la setmana passada va tenir lloc a la Biblioteca pública de Rubí l’acte de cloenda del Servei comunitari on els i les nostres alumnes van participar en el projecte parelles TIC, un bonic projecte intergeneracional en el qual l’alumnat de 4t d’ESO de l’optativa d’informàtica van col·laborar com a voluntaris i voluntàries ajudant els usuaris de la biblioteca, principalment gent gran, a poder millorar la seva competència digital. L’acte va tenir un tint emotiu i d’agraïment en què tant els i les aprenents com els improvisats docents van rebre a mode de reconeixement un diploma i un llibre.

Aquest tancament es duu a terme després de 10 sessions de treball on no tan sols es van ampliar els coneixements en ús dels mòbils i ordinadors, sinó que es van crear uns vincles intergeneracionals molt enriquidors per totes dues parts.

Al final de l’acte l’alumnat va gaudir d’un petit berenar amb els usuaris on la conversa distesa i l’agraïment van ser la constant.