ACTE DE CLOENDA DEL PROJECTE DE PARELLES LINGÜÍSTIQUES

El passat dimecres 8 de juny va tenir lloc a la biblioteca del nostre centre l’acte de cloenda del projecte de parelles lingüístiques que s’ha reprès al nostre centre després d’uns anys de no haver-se pogut realitzar a causa de la pandèmia. El projecte ha estat tot un èxit de participació donat que hem tingut gairebé 20 parelles i més de 40 alumnes participants entre voluntaris i aprenents que s’han reunit durant 10 sessions a l’hora del pati per mantenir converses en català. Els voluntaris han estat alumnes de 1r i 2n d’ESO majoritàriament i alguns alumnes de 4t d’ESO que han participat en aquest projecte com a Servei Comunitari. L’alumnat aprenent eren alumnes nouvinguts de diversos països que porten menys de dos anys amb nosaltres. L’acte ha comptat amb la presència de Clara Soley, Assessora de LIC dels Servei Educatius de Rubí que ha felicitat l’alumnat i el centre per aquest projecte i ha repartit diplomes d’agraïment a tot l’alumnat participant. També han estat presents la directora del centre, Teresa Pardo, la coordinadora pedagògica Anna Malonda, la coordinadora LIC, Salut Renom, que ha coordinat el projecte i la coordinadora de l’Aula d’Acollida, Encarna Carrillo.

Des d’aquí volem felicitar i donar les gràcies a tot el professorat que ha fet possible el projecte que tindrà continuïtat en els propers anys.