ACOLLIDA DE PRIMER D’ESO

La directora de l’institut, Anna Malonda, ha rebut la promoció que farà 1r d’ESO envoltada dels professors i professores de l’equip docent, que han volgut donar una afectuosa acollida als 150 alumnes d’ESO que iniciaran l’aventura de la secundària el curs 2018-19 al nostre institut. La directora els ha explicat que són uns privilegiats ja que són els primers que estrenaran edifici i també els ha donat alguns consells com ara aprofitar l’oportunitat del canvi de la primària a la secundària per acabar de formar-se com a persones, aprendre per al futur i fer noves amistats. Després de lliurar els deures d’estiu als seus tutors, els alumnes han marxat cap a casa i se’ls han donat indicacions de quin serà l’accés principal al centre. La directora ha explicat que la incorporació a les classes es farà de manera progressiva per tal de tenir una mica més de temps per acabar d’adequar l’edifici nou. El dia 12 de setembre els alumnes de 1r d’ESO iniciaran el curs escolar a les 8:30h. Seran rebuts pels tutors i aniran a les aules a fer una sessió de tutoria i el primer recorregut per conèixer les instal·lacions. El dia 13 seran convocats a una entrevista amb el tutor. El dia 14 a les 11:30h farem les proves de nivell i simularem la sortida al pati. El dia 17 està previst començar les classes en l’horari habitual. Esperem que la il·lusió d’estrenar edifici s’allargui tot l’any. Bon curs a tothom!