Acollida a les Famílies

El primer contacte de les famílies amb el centre és durant els processos de preinscripció.

Les famílies dels nous alumnes al centre cal que entrin a la Plataforma Clikedu i facin la preinscripció al centre amb les dades de contacte. Per fer-ho tenen un manual i l’enllaç a la web del centre https://agora.xtec.cat/iessantquirze/. Per qualsevol dubte en aquest primer contacte amb el centre tenen el servei d’acompanyament des de la secretaria del centre, que es realitza per correu electrònic, via telefònica o presencialment al centre segons necessitats de les famílies.

Recollides les adreces de correu electrònic a través de la Plataforma Clickedu, tota la informació necessària per al procediment de matrícula es realitza des de la secretaria del centre  a través dels correus electrònics informats.

Tota la documentació per la formalització de la matrícula es fa per correu electrònic a ad.inssantquirze@gmail.com, sempre amb suport telefònic o presencial segons necessitats de les famílies de la secretaria del centre.

Un cop els alumnes estan matriculats en el centre, reben tota la informació necessària per l’inici de curs a través del correu electrònic, acollida del primer dia de classe, dia de la reunió amb les famílies, llibres, optatives, etc..

Des de la Secretaria del centre s’envia per correu electrònic les contrasenyes necessàries per entrar a la Plataforma Clickedu, una per a cada responsable per tal de garantir la confidencialitat.

A les reunions amb les famílies d’inici de curs, cada tutor explica el funcionament bàsic de la Plataforma, la informació del dia a dia que poden trobar, els resultats de l’avaluació contínua i les formes bàsiques de comunicació amb l’institut: les converses amb el tutor i el mòdul de comunicació.

Qualsevol problema, dubte que els sorgeix poden enviar un correu a la secretaria del centre que el resoldrà o derivada a la coordinació informàtica del centre segons s’escaigui.

Us deixem un enllaç al manual per fer servir la plataforma educativa clickedu i un enllaç a l’ajuda de la plataforma clickedu.Â