Acte de Graduació de 2n de Batxillerat

El passat dijous 20 de maig vam celebrar la graduació dels nostres alumnes de 2n de batxillerat. Va ser un acte molt emotiu en què professors i alumnes van fer diferents discursos i també es van repartir diplomes i orles.
Volem felicitar-los per la feina feta… Llegeix més»

Sortida Port Aventura, 4t d’ESO.

Quina millor manera de celebrar el final de curs que alliberant tensions a Port Aventura? La situació actual no ens ha permès fer el tradicional viatge a Roma, però tampoc no ens ha impedit acomiadar-nos dels nostres companys de promoció, gaudint d’un dia d’allò més… Llegeix més»

Optativa de 2n d’ESO “Viure i conviure”

Els alumnes de 2n d’ESO de l’Optativa “Viure i Conviure” han treballat les habilitats socials de manera diferent i molt motivadora. Han investigat sobre  l’escolta activa, l’empatia, l’assertivitat, la comunicació de sentiments i emocions, com definir un problema i avaluar solucions, la negociació,  i per… Llegeix més»

Reunió direccions i ajuntament (cloenda curs 20-21)

Avui, 13 de maig de 2021, hem tingut l’honor de rebre les direccions de tots els centres educatius  de Sant Quirze i l’Ajuntament. Aquesta reunió ha estat la cloenda de les reunions mensuals que durant tot el curs s’han dut a terme.
Aquest curs han calgut… Llegeix més»

BATXILLERAT ARTÍSTIC

El proper curs 2021-2022 iniciarem els estudis de la modalitat de batxillerat artístic.
Tot i el retard en la confirmació que el proper curs podríem iniciar-los, l’equip directiu i el personal del centre implicat en aquests estudis fa molt de temps que hi treballem per… Llegeix més»

Sant Jordi 2021

Enguany hem organitzat tot d’activitats per celebrar la diada de Sant Jordi tot i les restriccions que ens imposa la COVID19.
Hi ha hagut lliurament de premis dels diferents concursos. Hem gaudit d’activitats engrescadores als diferents nivells. Llibres voladors, flip books, escape rooms, fabricació i entrega… Llegeix més»

Teatralitzant la història a 2n d’ESO

L’alumnat de 2n C i 2n D, dins de la matèria de Ciències socials, geografia i història, ha portat a terme, durant tres setmanes, una activitat de teatre que s’ha basat en tot el que hem estudiat d’història durant el primer i segon trimestre.
A cada… Llegeix més»

Prova Cangur 2021

El dia 18 de març tots els alumnes de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat han participat a  les proves Cangur de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).
La Prova Cangur és un concurs matemàtic que s’organitza en més de 30 països, amb… Llegeix més»

AULA MÒBIL_Després de l’ESO, què?

Un any més els alumnes de 4t d’ESO han tingut una xerrada informativa sobre l’orientació acadèmica i professional organitzada per Canya Jove de Sant Quirze. Els alumnes tenen l’oportunitat de resoldre dubtes sobre els estudis postobligatoris.
També els han presentat la plataforma Llegeix més»

Preinscripció Batxibac

PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC

Difusió de l’oferta inicial de places
S’oferten 3 places per a 1r de batxillerat i 0 per a segon de batxillerat independentment de la modalitat
Les preinscripcions seran del 3 al 7 de maig.

Publicació a la web del llistat d’admesos: 13 de maig
El nostre centre està… Llegeix més»