Sortida de 1r d’ESO a la pista de Gel

El passat dimecres 27 de novembre el departament d’Educació Fícica va organitzar una sortida a patinar a la pista de Gel del Futbol Club Barcelona.
Va ser molt divertit, i malgrat van haver-hi alguns petits accidents, ens ho vam passar genial.
Veure fotos

Sortida dels primers d’ESO al Montcau

El 18 i 19 de novembre els nois i noies de 1r d’ESO van fer una sortida al Montcau. Per il·lustrar aquesta experiència, us proposem que llegiu la redacció que va fer, en tornar, un d’ells:
EXCURSIÓ AL MONTCAU
El dilluns 18 de novembre vaig fer la… Llegeix més»

Sortida de 2n d’ESO a la Sagrada Família

El dimarts 26 de novembre, l’alumnat de 2n d’ESO va fer una sortida a la Sagrada Família on van poder reconèixer els diferents elements plàstics i arquitectònics treballats a Visual i Plàstica. També van poder experimentar la immensitat i la lluminositat de l’interior de la… Llegeix més»

EL JUDICI A CÈSAR

Per concloure el treball que hem realitzat durant el primer tema, el món romà, hem fet a classe una activitat que ens relaciona els continguts propis de la romanització amb altres com els drets humans, la globalització política i territorial i el respecte a totes… Llegeix més»

Projecte TEI (Tutoria entre iguals)

Aquest curs hem començat el programa Tutoria Entre Iguals, basat en la tutorització emocional entre els iguals, el respecte, l’empatia i el compromís com a elements bàsics de la convivència.

Al llarg del curs els alumnes de 1r d’ESO i de 3r d’ESO realitzaran diferents activitats… Llegeix més»

Bienvenue Clarisse!

Nous souhaitons la bienvenue à Clarisse, correspondante de notre élève de première année de batxillerat Batxtibac Laia Sabaté.
Clarisse vient de Montréal et passera 3 mois à Sant Quirze dans le cadre du programme de mobilité Catalogne-Québec. Nous la verrons donc dans nos classes!
Nous donnerons prochainement… Llegeix més»