Treball amb esquemes

Els alumnes de l’optativa Ens motivem estudiant i aprenent  han anat treballant, en diferents grups, els esquemes de textos diversos.  A cada grup, se’ls ha repartit material per fer el seu propi esquema. Finalment,  els  equips han analitzat la feina dels altres mitjançant una rúbrica.

Aquesta activitat… Llegeix més»

Monòleg en Anglès. Stuart.

El passat divendres ens va visitar l’Stuart,  un actor d’origen escocès i vell amic de la nostra escola. El tema principal del seu monòleg va ser l’amor. Els nostres alumnes de segon d’ESO van gaudir d’una bona estona.

Sortida al Canal Olímpic de Castelldefels

El departament d’EF va organitzar el dimecres 8 de maig una sortida amb tot l’alumnat de 2n d’ESO (un total de 141 alumnes i  8 professores i professors) al Canal Olímpic de Castelldefels.,

Allà van treballar algunes activitats emmarcades dins del bloc d’activitats a la natura,… Llegeix més»

Sant Jordi 2018-19

El passat 23 d’abril vam celebrar la diada de Sant Jordi a l’institut. Aquest any cada nivell ha fet unes activitats diferents.
Els alumnes de 1r han vist el curt “Els llibres voladors” i han fet dos tallers en dues franges diferents.  Al gimnàs han fet… Llegeix més»

Premis del Concurs de fotografia Matemàtica 2018-19

DIPLOMES I GUANYADORS

Publiquem la relació de finalistes i guanyadors del concurs de fotografia. Els premis es van lliurar als actes de la Diada de Sant Jordi.
Felicitem tots els premiats i donem les gràcies a tots els participants!
1r i 2n ESO
Guanyador
“Angles en moviment”
Álvaro Noya , 2n… Llegeix més»

Viatge de fi d’estudis 4t ESO: ROMA

Abans de les vacances de Setmana Santa els alumnes de 4t d’ESO van fer un viatge junts per acomiadar la seva etapa d’ensenyament obligatori a l’institut i, com ja és tradició, van anar a Roma.

Durant cinc dies van conviure i van visitar aquesta gran… Llegeix més»

Montpellier 2019

Com ja és tradició des de fa uns anys, els alumnes de francès de 2n ESO han fet l’estada a Montpellier de l’1 al 5 d’abril.
El dilluns vam iniciar el viatge visitant el poble de Collioure, un bell indret d’origen medieval al costat del… Llegeix més»