Reunió direccions i ajuntament (cloenda curs 20-21)

Avui, 13 de maig de 2021, hem tingut l’honor de rebre les direccions de tots els centres educatius  de Sant Quirze i l’Ajuntament. Aquesta reunió ha estat la cloenda de les reunions mensuals que durant tot el curs s’han dut a terme.
Aquest curs han calgut… Llegeix més»

BATXILLERAT ARTÍSTIC

El proper curs 2021-2022 iniciarem els estudis de la modalitat de batxillerat artístic.
Tot i el retard en la confirmació que el proper curs podríem iniciar-los, l’equip directiu i el personal del centre implicat en aquests estudis fa molt de temps que hi treballem per… Llegeix més»

Preinscripció Batxibac

PREINSCRIPCIÓ BATXIBAC

Difusió de l’oferta inicial de places
S’oferten 3 places per a 1r de batxillerat i 0 per a segon de batxillerat independentment de la modalitat
Les preinscripcions seran del 3 al 7 de maig.

Publicació a la web del llistat d’admesos: 13 de maig
El nostre centre està… Llegeix més»

Sant Jordi 2021

Enguany hem organitzat tot d’activitats per celebrar la diada de Sant Jordi tot i les restriccions que ens imposa la COVID19.
Hi ha hagut lliurament de premis dels diferents concursos. Hem gaudit d’activitats engrescadores als diferents nivells. Llibres voladors, flip books, escape rooms, fabricació i entrega… Llegeix més»

Teatralitzant la història a 2n d’ESO

L’alumnat de 2n C i 2n D, dins de la matèria de Ciències socials, geografia i història, ha portat a terme, durant tres setmanes, una activitat de teatre que s’ha basat en tot el que hem estudiat d’història durant el primer i segon trimestre.
A cada… Llegeix més»

Prova Cangur 2021

El dia 18 de març tots els alumnes de 1r d’ESO a 2n de Batxillerat han participat a  les proves Cangur de matemàtiques organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM).
La Prova Cangur és un concurs matemàtic que s’organitza en més de 30 països, amb… Llegeix més»

AULA MÒBIL_Després de l’ESO, què?

Un any més els alumnes de 4t d’ESO han tingut una xerrada informativa sobre l’orientació acadèmica i professional organitzada per Canya Jove de Sant Quirze. Els alumnes tenen l’oportunitat de resoldre dubtes sobre els estudis postobligatoris.
També els han presentat la plataforma Llegeix més»

EL XVè TALLER DE LA PREHISTÒRIA A L’INSTITUT

Malgrat la pandèmia, els alumnes de 1r d’ESO han gaudit  de les activitats  de la Prehistòria organitzades a l’institut.

Com es tradició, el director del Camp d’Aprenentatge de la Noguera, Dr. Toni Bardavio,  que va ser professor al nostre Institut, i la professora Sònia Mañé s’han… Llegeix més»

Carícies de paper

Els alumnes de segon d’ESO porten unes setmanes treballant, a l’hora de tutoria, com són ells com a grup i reflexionant sobre les seves relacions dins  i fora de l’aula. Per acabar l’activitat, cadascú ha dedicat unes paraules boniques als altres.
Aprofitem aquesta informació per oferir-vos… Llegeix més»

SOStenible?

Exposició temporal sobre sostenibilitat, consumisme i obsolescència en què participa alumnat de 1r, 3r, 4t d’ESO i 2n de Batxillerat.
A finals de novembre té lloc el BlackFriday. L’exposició al passadís principal de l’Institut pretén conscienciar sobre aquest dia en què el consum es dispara. Lligat… Llegeix més»

S’acosta el Nadal a la SIEI.

Quan ens acostem a les festes de Nadal és un bon moment per experimentar moments diferents i originals a l’Institut.
Aquest curs els alumnes del SIEI ja han començat el Taller de Nadal. Es tracta d’aprofitar la proximitat d’aquestes dates per treballar de forma lúdica i… Llegeix més»