Montpellier 2019

Com ja és tradició des de fa uns anys, els alumnes de francès de 2n ESO han fet l’estada a Montpellier de l’1 al 5 d’abril.
El dilluns vam iniciar el viatge visitant el poble de Collioure, un bell indret d’origen medieval al costat del… Llegeix més»

Sortida 1r Batxillerat (coeducació)

El passat dijous 20 de març els alumnes de 1r de batxillerat van anar a la Patronal de Sant Quirze per poder gaudir del monòleg: “No sólo duelen los golpes”.
La Pamela Palenciano, la protagonista d’aquesta obra, va emocionar tant els alumnes com els professors… Llegeix més»

Cartells Sant Jordi 2019

A l’assignatura de castellà els alumnes de quart han creat aquests cartells per animar-vos a participar al concurs de Sant Jordi. Aquí us presentem els finalistes i  guanyadors en versió impresa (àlbum de fotos) i digital.
Per veure la versió digital seguiu els següents enllaços:
Cartell finalista Llegeix més»

Arbre canvi climàtic

L’aportació dels alumnes de 4rt contra el canvi climàtic. Fa quinze dies, que es va fer molt ressò de la campanya engegada per una estudiant sueca per pressionar els polítics a actuar enfront el canvi climàtic.
Al nostre centre, unes alumnes de 4rt de la… Llegeix més»

FOTOS: ESTADA BATXIBAC A LIÓ (FRANÇA)

Durant una setmana els alumnes de francès de 1r de batxillerat s’instal·laran a la ciutat de Lió…
Faran un curs de llengua francesa en una acadèmia de la ciutat, conviuran amb famílies franceses i descobriran la ciutat… els seus carrerons, els seus monuments, les seves places, la seva… Llegeix més»

Sortida al teatre, “Hamlet”, 4t d’ESO

El divendres 8 de març un grup d’alumnes de 4t d’ESO van assistir a la representació de Hamlet, el musical al Teatre La Bàscula de Sabadell. Després de l’obra van tenir l’oportunitat de participar al col·loqui amb els actors i directors de l’espectacle amb els… Llegeix més»

Creem un lapbook

Digues i ho oblido, ensenya’m i ho recordo, involucra’m i ho aprenc.

Els alumnes de quart s’han endinsat en el món de la poesia i amb les rimes de Bécquer han creat aquests lapbooks, per compartir tot el que ha après les últimes setmanes.

Aquí teniu una petita mostra:

Diplomes del DELF a l’Institut Sant Quirze, 2019.

Un any més, els nostres alumnes recullen els diplomes del DELF. L’Institut Sant Quirze és el que té més alumnes de Francès de tot el Vallès i tots han aprovat.

Felicitats als alumnes i al Departament de Llengua Francesa per la feina feta!!!

Jornada de portes obertes 2019

Jornada de portes obertes:

ESO: dimecres 6 de març a les 18 hores.

Batxillerat i Batxibacdimecres 6 de març a les 16:30 hores

Aquesta sessió serà nomes per alumnat extern. Els nostres alumnes actuals tindràn la seva sessió informativa el dia 21 de març a les 18 hores.

L’hort d’hivern

Després de les vacances de Nadal ens hem trobat l’hort ben florit de nou.
Vam collir els bròquils, les bledes, l’api i el julivert abans de les vacances nadalenques. Alguns no estaven prou crescuts, però voliem evitar de perdre’ls si gelava. Tot i això vam deixar… Llegeix més»