Objectius EDC

Respecte els objectius de l’EDC per a l’assoliment de la competència digital de l’alumnat, del professorat i del centre, i arran de la diagnosi dels resultats de l’enquesta SELFIE i del Pla TAC, el centre és planteja els següents objectius per a implementar durant els propers 3 anys (fins al curs 25-26).

Objectiu1. Divulgar i documentar l’EDC a la comunitat escolar.

Objectiu 2. Impulsar l’ús d’activitats didàctiques assegurant un ús adequat de les tecnologies segons nivell educatiu.

Objectiu 3. Desenvolupar i implementar el desplegament curricular i l’avaluació de la competència digital de l’alumnat.

Objectiu 4: Millorar l’acolliment digital de les famílies, professors i alumnes.

Dels que en deriven accions i activitats acotades en el temps a realitzar durant els propers cursos, amb límit al curs 24-25 (detall al PEDC).