Avaluació EDC

L’EDC s’avaluarà de forma periòdica, revisant objectius i activitats planificades per tal de determinar el grau d’assoliment, i si és necessari modificar els objectius, les actuacions o la temporalització. És a dir, al llarg de tot el procés d’implementació de l’EDC, s’aniran recollint dades vinculades amb les actuacions per valorar en quin grau es compleixen les expectatives d’assoliment.

Per fer-ho s’han establert uns indicadors d’assoliment per les diferents activitats, així com pels objectius.

Cada curs escolar es farà la valoració dels resultats, i s’aniran fent les adaptacions que es considerin adients per garantir que la nostra escola va construint i consolidant l’estratègia digital. Per tant, a partir del curs 2022-23 anirem incorporant en aquesta pàgina les dades que es vagin recollint, i les valoracions fetes per tota la comunitat educativa.

En l’apartat de Planificació podeu hi podeu trobar els objectius, amb les seves activitats i indicadors.

Resultats 2022-2023

OBJECTIU 1 RESULTATS 22-23 1 2 3
Divulgar i documentar l’EDC a la comunitat escolar
ACTIVITATS INDICADORS CRITERI D’ÈXIT
1.1 Estructura EDC web Fet /no Fet Fet Fet x
1.2 Fer document PED ISQV Fet /no Fet i Aprovació pel claustre i consell escolar Fet / aprovació Fet, pendent d’aprovació x
1.3 Fer web en referència a EDC Fet /no Fet Fet Fet x
22-23
OBJECTIU 2 1 2 3
Impulsar l’ús d’activitats didàctiques assegurant un ús adequat de les tecnologies segons el nivell educatiu.
ACTIVITATS INDICADORS CRITERI D’ÈXIT
2.1 Desplegament d’activitats didàctiques i ús de tecnologies Percentatge de les activitats dutes a terme de les planificades segons PGA /Nombre d’activitats desenvolupades i posteriorment compartides entre departaments i/o equips docents
>75% / Primera dada curs 22-23, següents cursos increment percentual del nombre d’activitats a determinar en la PGA.
2.2 Inclusió de les activitats dins de la PGA Fet /no Fet Fet
2.3 Ús d’eines digitals bàsiques alumnes de 3r als alumnes de 1r Nombre d’activitats desenvolupades respecte de les programades / Grau de satisfacció comunitat educativa amb EDC
75% d’activitats realitzades sobre les programades / 75 % de valoració positiva per part dels alumnes
22-23
OBJECTIU 3
Desenvolupar i implementar el desplegament curricular i l’avaluació de la competència digital de l’alumnat.
ACTIVITATS INDICADORS CRITERI D’ÈXIT 1 2 3
3.1 Avaluació CD per matèries i TD assignades per curs i matèria Percentatge de les activitats dutes a terme de les planificades segons PGA / Enquesta satisfacció professorat en relació a les activitats dutes a terme a l’aula % superior al 75% de les activitats realitzades respecte a les programades a inici de curs / valoració positiva superior al 75% 90% de les activitats programades s’han dut a terme . Font memòria PGA x
3.2 Seguiment sequenciació per cursos de la introducció i ús de les TD % de professorat que fa servir la rúbrica per a l’avaluació de les activitats / Enquesta satisfacció respecte a la rúbrica 75% de professorat / valoració positiva del 75% La rúbrica està elaborada però no s’ha pogut implementar el seu ús aquest curs. Resta pendent pel proper curs x
OBJECTIU 4
Millorar l’acolliment digital de les famílies, professors i alumnes.
ACTIVITATS INDICADORS CRITERI D’ÈXIT 1 2 3
4.1 Creació de protocols d’acolliment digital per famílies, alumnat i professorat Fet /No Fet / Revisió i millora dels protocols segons enquesta d’EDC Fet / Millora dels processos segons resultats enquestes Fet x
4.2 Difusió i aplicació dels protocols d’acollida % de famílies, alumnes i professorat que respon l’enquesta / Enquesta de satisfacció Primera dada curs 22-23, següents cursos increment percentual sobre el nombre d’enquestes realitzades / 75% valoració positiva en l’enquesta Pendent de passar enquesta a la comunitat educativa x