Optatives

Optatives de 1r

Com funciona un hort?

Es coneixeran les diferents maneres de cultivar les plantes. S’experimentarà amb la terra, la llum i l’aigua, tant al laboratori com a l’exterior.

Projectes de matemàtiques

Optativa que consisteix a fer petits projectes on posem les matemàtiques en ús. Les matemàtiques a la vida diària. Càlcul, geometria, estadística. Intentem utilitzar diferents formes de presentar els resultats, ( ppt, pósters, vídeos…)

Optatives de 2n

Project

En aquesta optativa es pretén dotar a l’alumnat del vocabulari i estructures específiques dels àmbits del coneixement científic i humanístic.

Activitats i esports alternatius

Optativa que consisteix en el desenvolupament  d’activitats individuals i col·lectives amb material no convencional, com ara: el disc volador (fresbee), la indiaca, els ringos, les pal·les, els sticks,  etc).També farem activitats esportives amb aquests materials, com poden ser l’Ultimate, l’Unihoc, etc.

Optatives de 3r

Emprenedoria

La missió d’aquesta matèria és ajudar a que els alumnes incorporin de ple la cultura emprenedora des de l’escola,  perquè tinguin la capacitat de decidir a consciència el seu propi destí quan s’incorporin al món laboral. Durant un quadrimestre,  es tracten temes com  ara descobrir les pròpies passions, la importància de la innovació i creativitat, el model de negoci, la necessitat social del projecte, creació d’un pla financer, d’inversió i pla de màrqueting, etc. En aquesta optativa es treballen les competències comunicatives, de resolució  de problemes i presa de decisions, creativitat, autonomia i treball en equip. A més, emprenedoria, compta amb el valor afegit de ser impartida en anglès amb la col·laboració d’un professional nadiu de la Fundació Escola d’emprenedors. El programa finalitza amb la presentació  del millor grup a un concurs de start-ups  de més de 25 centres de secundària de la província de Barcelona.

Posa’t en forma

Pretén que l’alumnat augmenti la seva eficiència motriu i millori la seva condició física a través de la pràctica de diferents habilitats, curses, salts, voltejos del cos, etc., tots els quals necessiten pel desenvolupament de les qualitats físiques. Coneixerem i posarem en pràctica els sistemes i mètodes per millorar la nostra forma física. Voler és poder!

Optatives de 4t