Diagnosi

El curs 2019-2020 es realitza a través de l’eina SELFIE una diagnosi sobre la competència digital en el centre.

L’informe de l’escola SELFIE reuneix i compara opinions de l’equip directiu, professors i i estudiants. Com una autèntica “selfie”, la informació recollida a SELFIE ofereix al centre una instantània d’on es troba actualment en relació a l’estratègia i la pràctica en l’ús de les tecnologies digitals per ensenyament i aprenentatge.

Els resultats de SELFIE ens donen la base per identificar i discutir els punts forts i febles per a la creació del Pla TAC 2021 sobre l’ús de les tecnologies digitals per donar suport a l’aprenentatge.

Respostes mitjanes per a cada grup (directors d’escola, professors i alumnes) per a cadascuna de les 6 àrees.

A aquest enllaç teniu disponible el document complet amb els resultats de la diagnosi de l’ISQV.

Diagnosi Pla TAC

A continuació us mostrem la diagnosi de l’ISQV pel Pla TAC: