|
|
CURS |
22-23 |
23-24 |
24-25 |
OBJECTIU 1 |
Trimestre |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
Divulgar i documentar l’EDC a la comunitat escolar |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACTIVITATS |
INDICADORS |
CRITERI D’ÈXIT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1 Estructura EDC web |
Fet /no Fet |
Fet |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
1.2 Fer document PED ISQV |
Fet /no Fet i Aprovació pel claustre i consell escolar |
Fet / aprovació |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
1.3 Fer web en referència a EDC |
Fet /no Fet |
Fet |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CURS |
22-23 |
23-24 |
24-25 |
OBJECTIU 2 |
Trimestre |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
Impulsar l’ús d’activitats didàctiques assegurant un ús adequat de les tecnologies segons el nivell educatiu. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACTIVITATS |
INDICADORS |
CRITERI D’ÈXIT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1 Desplegament d’activitats didàctiques i ús de tecnologies |
Percentatge de les activitats dutes a terme de les planificades segons PGA /Nombre d’activitats desenvolupades i posteriorment compartides entre departaments i/o equips docents |
>75% / Primera dada 22-23, següents os increment percentual del nombre d’activitats a determinar en la PGA. |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
2.2 Inclusió de les activitats dins de la PGA |
Fet /no Fet |
Fet |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
2.3 Ús d’eines digitals bàsiques alumnes de 3r als alumnes de 1r |
Nombre d’activitats desenvolupades respecte de les programades / Grau de satisfacció comunitat educativa amb EDC |
75% d’activitats realitzades sobre les programades / 75 % de valoració positiva per part dels alumnes |
|
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CURS |
22-23 |
23-24 |
24-25 |
OBJECTIU 3 |
Trimestre |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
Desenvolupar i implementar el desplegament curricular i l’avaluació de la competència digital de l’alumnat. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACTIVITATS |
INDICADORS |
CRITERI D’ÈXIT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1 Avaluació CD per matèries i TD assignades per i matèria |
Percentatge de les activitats dutes a terme de les planificades segons PGA / Enquesta satisfacció professorat en relació a les activitats dutes a terme a l’aula |
% superior al 75% de les activitats realitzades respecte a les programades a inici de / valoració positiva superior al 75% |
|
|
X |
X |
|
|
X |
|
|
3.2 Seguiment sequenciació per os de la introducció i ús de les TD |
% de professorat que fa servir la rúbrica per a l’avaluació de les activitats / Enquesta satisfacció respecte a la rúbrica |
75% de professorat / valoració positiva del 75% |
|
|
X |
X |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CURS |
22-23 |
23-24 |
24-25 |
OBJECTIU 4 |
Trimestre |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
1 |
2 |
3 |
Millorar l’acolliment digital de les famílies, professors i alumnes. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ACTIVITATS |
INDICADORS |
CRITERI D’ÈXIT |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1 Creació de protocols d’acolliment digital per famílies, alumnat i professorat |
Fet /No Fet / Revisió i millora dels protocols segons enquesta d’EDC |
Fet / Millora dels processos segons resultats enquestes |
|
|
X |
|
|
|
|
|
|
4.2 Difusió i aplicació dels protocols d’acollida |
% de famílies, alumnes i professorat que respon l’enquesta / Enquesta de satisfacció |
Primera dada 22-23, següents os increment percentual sobre el nombre d’enquestes realitzades / 75% valoració positiva en l’enquesta |
|
|
X |
X |
|
|
|
|
|