InfoCicles

Aquest matí, els alumnes de 4t d’ESO del nostre institut han fet una sortida al Servei Educatiu de la Selva II, ubicat a Blanes, per rebre informació sobre els cicles formatius de grau mitjà (CFGM) de la zona. La visita s’inscriu dins la programació de la VII Jornada d’Orientació sobre Formació Professional de La Selva II. Allà s’han donat cita no només els nostres alumnes, sinó també tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO dels centres de secundària de la nostra zona.

Els continguts es dividien en dos blocs:

1. Presentació dels CFGM de totes les famílies professionals que es poden cursar a la nostra zona educativa.
  2. Presentació dels FIAP-PFI de pintura i d’auxiliar de muntatges d’instal·lacions elèctriques, aigua i gas, tots pensants per a alumnes que no graduen.

D’altra banda, el Coll i Rodés, com a centre en el qual s’imparteixen cicles formatius, hi ha estat present també, per a explicar les titulacions de tècnic que oferim en dues famílies professionals: Hoteleria i turisme (graus de Cuina i gastronomia i de Serveis en restauració) i Indústries alimentàries (grau de Forneria, pastisseria i confiteria).