Pràctiques internacionals VET i HE

Convocatòries atorgades al centre

• Resolució per la qual es publiquen els llistats de sol·licituds seleccionades, en llista de reserva i rebutjades de l’Acció Clau 1 – Mobilitat educativa de les persones (KA121, KA122), corresponents a la Convocatòria de Propostes del programa Erasmus+ 2023. 21/07/ 2023. Projectes acreditats de mobilitat d’estudiants i personal de formació professional (KA121-VET). Enllaç.
  • Resolució per la qual es fa pública la llista PROVISIONAL de centres seleccionats, no seleccionats i exclosos que passen a la fase de valoració perquè l’alumnat i professorat pugui dur a terme estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d’altres països durant el curs 2023-2024. Enllaç.
  • Resolució per la qual es fa pública la llista definitiva de centres seleccionats, no seleccionats (llista d’espera i reserva) i exclosos per a que l’alumnat i professorat d’ensenyaments professionals pugui dur a terme estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d’altres països durant el curs acadèmic 2023-2024. Enllaç.

Sol·licituds internes del centre

• KA121-VET-000129786 (2023/2024): Sol·licitud de places de pràctiques VET Erasmus+ per alumnes del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So. Destinació: Làrnaca/Nicòsia (Xipre). Període: Juny 2024. Accedeix a la sol·licitud.

Resolucions internes del centre

• KA121-VET-000129786 (2023/2024): Resolució de places de pràctiques VET Erasmus+ per alumnes del CFGM de Vídeo, Discjòquei i So. Destinació: Làrnaca/Nicòsia (Xipre). Període: Juny 2024. Accedeix a la sol·licitud.

Formularis de valoració

• Formulari d’autoavaluació per a l’alumnat que ha gaudit d’una estada de pràctiques internacionals.
  • Formulari de valoració del tutor d’empresa per a l’alumnat que ha gaudit d’una estada de pràctiques internacionals.
  • Formulari de valoració del tutor de l’institut per a l’alumnat que ha gaudit d’una estada de pràctiques internacionals.
  • Formulari de valoració de l’alumne/a per a l’empresa que ha acollit alumnat en estada de pràctiques internacionals.

Catàleg de cursos

CFGM Cuina i Gastronomia ESP ENG