Visita del CFGS al port de Blanes

Els alumnes de 1r curs del CFGS de Gestió d’Allotjaments Turístics van realitzar durant l’última setmana de curs del 2020 una sortida pedagògica al centre d’organització d’esdeveniments Grenyal, amb seu a Blanes.

El centre es troba al mateix port de Blanes, just a sobre de la llotja on es rep i se subhasta… Llegeix més»

Bones festes des de les tutories

💫🎄💫 🎄💫 🎄💫
Des de la sessió de tutoria que tancava el 2020,
els nostres alumnes us desitgen bones festes.

💫🎄💫 🎄💫 🎄💫

Premis Sant Jordi

Aquest matí, aprofitant la jornada prenadalenca, l’AMPA del Coll i Rodés, per mitjà de Verónica Pérez i de la seva presidenta, Laura Pérez (membres, a més, del consell escolar), ha fet efectiva l’entrega dels premis als guanyadors de l’última edició del concurs de Sant Jordi.… Llegeix més»

Col·laboració amb VOtv

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic estan participant en una col·laboració amb el programa Territori Contemporani de Vallès Oriental Televisió.

Quatre alumnes de la classe, amb ajuda de tots els altres companys, han elaborat quatre vídeos comentant una obra de caràcter escultòric de l’autor que ha enviat el programa a la classe de Fonament de les Arts de… Llegeix més»