Premis Sant Jordi

Aquest matí, aprofitant la jornada prenadalenca, l’AMPA del Coll i Rodés, per mitjà de Verónica Pérez i de la seva presidenta, Laura Pérez (membres, a més, del consell escolar), ha fet efectiva l’entrega dels premis als guanyadors de l’última edició del concurs de Sant Jordi. Les normes de prevenció sanitària havien ajornat sine die aquest acte de reconeixement del geni i la creativitat dels nostres alumnes.

En català diem que «La perdiu cansada és més delicada»; en castellà, que «Nunca es tarde si la dicha es buena». I si no, pregunteu als alumnes que figuren a la llista de premiats que teniu a continuació. Enhorabona, de nou, a tots ells!

• Poesia llengua catalana 1a categoria: Rosa Trull
  • Poesia llengua catalana 2a categoria: Agam Sachdeva