Pessebre 2020

Com cada any per aquestes dates, els alumnes de 2n de batxillerat artístic, amb la tutela de les professores Montse Martínez i Rosa Oliveras, han creat un pessebre que es pot veure al vestíbul principal del nostre institut, davant consergeria.

El pessebre d’enguany consisteix en un conjunt escultòric fet amb cent trenta-dues fotografies en format DIN A3 que han estat muntades sobre caixes per crear figures tridimensionals representant la Verge Maria amb el nen Jesús, Sant Josep i l’adoració.

Donat que el nostre pessebre s’ha de veure des de diferents punts de vista, creiem que la millor manera d’apreciar-lo és un vídeo en el qual es vegi aquest conjunt escultòric. Per això, hem gravat un arxiu MP4 i hem deixat pel carrusel de fotografies, a més de les tres de la composició finalitzada, les que Sara, una de les alumnes, va anar fent com una mena de making of.

Montse Martínez i Rosa Oliveras.