Col·laboració amb VOtv

Els alumnes de 2n de batxillerat artístic estan participant en una col·laboració amb el programa Territori Contemporani de Vallès Oriental Televisió.

Quatre alumnes de la classe, amb ajuda de tots els altres companys, han elaborat quatre vídeos comentant una obra de caràcter escultòric de l’autor que ha enviat el programa a la classe de Fonament de les Arts de la professora Montse Martínez. Els vídeos han d’expressar quatre punts de vista diferents sobre una obra, han de parlar del que es veu en la fotografia i, en segon lloc,  el que creuen que vol dir aquesta.

Montse Martínez.