Cartes des de i cap a França

Aquest curs, l’alumnat de francès del nostre institut està en contacte amb alumnes del país veí. El primer pas ha estat mantenir correspondència tradicional amb dos instituts del sud de França i dos instituts de Normandia, una regió francesa amb la qual, des del curs passat, mantenim una estreta relació.

A hores d’ara els estudiants de 2n d’ESO han rebut les primeres cartes i la resta d’alumnat participant en aquesta activitat (3r, 4t d’ESO i 1r de Batxillerat) ja han escrit les seves. Una vegada establert un primer contacte via correu tradicional ens continuarem comunicant amb les noves tecnologies. Per alguns d’ells aquest contacte culminarà en una trobada real amb els seus “correspondants” durant la setmana de la francofonia (març del 2019).

Estem entusiasmats amb aquest projecte. Tant de bo que a partir d’aquí s’iniciï una amistat duradora!