Salvament i socorrisme

CURSOS DE SALVAMENT I SOCORRISME 2024 – 2025

L’Institut ofereix cada curs escolar el grau mig de salvament i socorrisme, tant el nivell inicial com el nivell final.

El nivell inicial de socorrisme permet fer de socorrista en piscines i parcs aquàtics, mentre el nivell final de socorrisme permet fer de socorrista en platges i parcs aquàtics naturals.

Cada dos cursos escolar l’institut organitza el grau superior de salvament i socorrisme. El proper curs 2024-2025 no està previst realitzar el Grau Superior. Podeu trobar la informació a continuació

* L’institut oferirà a partir de setembre el curs de nivell inicial de l’especialitat de salvament i socorrisme. El curs tindrà format semipresencial i intensiu, començarà a meitat de setembre i acabarà a inicis de mes de desembre de 2024.

Podeu trobar més informació a: Nivell inicial de l’especialitat de salvament i socorrisme

* A partir de meitat de mes de gener de 2025 s’iniciarà el nivell final de salvament i socorrisme. El curs tindrà format semipresencial i intensiu i acabarà a inicis de mes de juny.

Podeu trobar més informació a: Nivell final de l’especialitat de salvament i socorrisme

Cliqueu a sobre per obtenir informació sobre les proves específiques d’accés:

Per tenir més informació dels Ensenyaments podeu anar a la pàgina web del Departament d’Ensenyament: Departament Ensenyament -socorrisme