MP13 – Anglès

En el mòdul d’Anglès tècnic es treballen els continguts perquè  els alumnes siguin capaços de comunicar-se en llengua anglesa dins l’àmbit del lleure, l’esport i l’animació turística.

Les sessions són majoritàriament pràctiques i es basa en quatre pilars fonamentals: listening, speaking, writing and reading.

Els alumnes desenvolupen sessions pràctiques dels diferents esports o activitats relacionades amb el món de l’activitat física i el lleure que més tard han de portar a terme davant dels companys.

També es realitza cerca de vocabulari o expressions en llengua anglesa, així com treball  en diferents articles que els ajudi a aprofundir en el coneixement del vocabulari específic del nostre àmbit.