MP09 – Jocs i Activitats Fisicorecreatives i d’Animació Turística

El mòdul de Jocs i Activitats Física recreatives i d’Animació Turística consta de tres Unitats Formatives:

• Dinamització de jocs i activitats físicorecreatives
  • Dinamització d’activitats culturals
  • Dinamització de vetllades i espectacles.

En aquest mòdul es donaran les eines per poder dirigir i dinamitzar esdeveniments, jocs i activitats físic-esportives i recreatives adaptant-nos a la diversitat d’usuaris.

L’animació serà l’eix vertebrador de totes les activitats que es proposaran dins del mòdul.

Es donarà els màxims recursos a l’alumnat per fer front a la diversitat d’interessos i motivacions dels usuaris.

Es proposaran tallers de face-painting, globoflèxia, construcció de mascotes, manualitats, cocktail games, quiz culturals, preparació de vetllades,…
Tot des d’un punt de vista pràctic, on l’alumne/a tingui un paper molt important, per tal d’adaptar-se a les situacions en què es pot trobar en el seu lloc de treball.