MP01 – Valoració de la Condició Física i Intervenció en Accidents

El mòdul s’estructura en quatre unitats formatives:

• A la primera Unitat formativa es veuen les Bases Anatòmiques, Biomecàniques i fisiològiques aplicades a l’activitat física. Es relacionen els continguts teòrics donats a classe amb l’aplicació pràctica.
  • A la segona unitat formativa, Avaluació de la Condició Física, s’aprofundeix en la valoració de les diferents capacitats condicionals. L’alumne veu des d’un contingut pràctic els resultats d’aprenentatge associats a aquesta unitat formativa.
  • A la tercera unitat formativa, Elaboració i prescripció de programes de condicionament físic bàsic, els alumnes aprenen a dissenyar programes per la millora de la condició física de les persones en diferents franges d’edat.
  • A la quarta unitat formativa, Aplicació de primers auxilis, els alumnes son instruïts a nivell pràctic de com actuar davant de diferents situacions que es poden trobar durant la pràctica física.

L’institut és centre instructor dels cursos de SVB+DEA, que permet als alumnes sortir amb el certificat que els permet actuar en cas d’una aturada cardiorespiratòria.
El plantejament del mòdul durant el curs és amb classes teòriques amb aplicacions pràctiques de les diferents unitats formatives.