MP06 – Activitats d’Oci i Temps Lliure

El mòdul d’Activitats d’oci i temps lliure és un mòdul eminentment pràctic i que consta de 3 unitats formatives: recursos lúdics en projectes d’oci i temps de lleure, recursos expressius per l’animació d’oci i temps lliure i Implementació d’activitats de lleure i temps lliure en el medi natural.

• A la primera Unitat Formativa els alumnes coneixen el funcionament de les curses d’orientació com a recurs lúdic i preparen, organitzen i porten a terme un raid d’aventura pels alumnes de cicle mitjà del centre.
  • La segona unitat formativa està dividida en tres grans blocs: cos (expressió corporal, aeròbic, balls de saló i danses tradicionals), veu (conte, cançó i titelles) i projecte audiovisuals. Bàsicament, els continguts es treballen a nivell pràctic en forma de tallers.
  • A la tercera Unitat Formativa coneixen, experimenten i implementen activitats de vela, escalada, piragüa d’aigues tranquiles i recreativa, orientació, BTT, caiac de mar i via ferrada.

Les activitats es porten a terme a les instal•lacions esportives que té el propi institut, a diferents instal•lacions municipals, a l’entorn privilegiat de la ciutat de Banyoles i en diferents sortides que es fan al llarg del curs (mar, riu, muntanya).