MP03 – Fitness en sala d’entrenament polivalent

Aquest mòdul consta de cinc unitats formatives, que es veuen fonamentalment des del punt de vista pràctic, basada en conceptes mínims de teoria que l’alumne/a ha de conèixer i dominar.

En la primera unitat formativa els alumnes aprenen les bases metodològiques de les sales d’entrenament polivalents per després endinsar-se en les altres quatre unitats formatives les aplicacions metodològiques, des del punt de vista d’activitats neuromusculars, activitats cardiovasculars, activitats d’estiraments i mobilitat articular.

L’alumne/a aprén de forma pràctica la direcció i dinamització de programes de diferent tipologia de condicionament físic, adaptada a les necessitats dels usuaris que es pugui trobar al davant.