MP08 – Activitats Fisicoesportives d’Equip

El Mòdul d’Activitats Fisicoesportives d´Equip té dues Unitats Formatives: metodologia de les activitats físiques d´equip i dinamització d´activitats fisicoesportives d´equip.

• A la primera unitat formativa es dotarà als alumnes de les bases generals de la metodologia d’aprenentatge en els esports d’equip, així com el seu anàlisi estructural i funcional. Els resultats d’aprenentatge s’assoliran des del punt de vista teòric i pràctic.
  • A la segona unitat formativa coneixerem les possibilitats de les activitats físic-esportives d’equip, sempre dins de l’àmbit recreatiu. S’analitzaran  esports com voleibol, volei-platja, futbol, handbol, bàsquet, korfbal, rugby, tic-toc, futbolgolf, …

Es veuran les diferents possibilitats que ens ofereixen en l’animació i recreació, al mateix temps que els alumnes dissenyaran i dinamitzaran sessions lúdic-recreatives.

En la darrera sessió de curs es realitzarà una sortida lúdic-recreativa a on els alumnes podran practicar diferents esports d’equip que per instal·lacions no es poden fer a l’institut: futgolf, futbol platja, handbol platja, voleibol platja.