MP12 – F.O.L.

El m+odul de Formació i Orientació Laboral (FOL) és un mòdul transversal, comú a tots els Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior de totes les famílies professionals.

La seva finalitat és proporcionar als alumnes la formació teòric-pràctica de l’entorn laboral. En aquest sentit, proporciona a l’alumnat les competències per integrar-se en un equip de treball, així com  els coneixements bàsics sobre prevenció de riscos laborals. Addicionalment, es treballen elements de la legislació laboral a Espanya i de la relació laboral.

El mòdul es desenvolupa de forma teòrica majoritàriament però amb activitats pràctiques a l’aula a més de xerrades i tallers que consoliden i amplien allà que s’ha treballat prèviament.