MP04 – Activitats bàsiques de condicionament físic amb suport musical

Aquest mòdul consta de tres unitats formatives, que tenen una progressió en cada una de les unitats formatives.

A la primera unitat formativa es donen als alumnes les eines metodològiques bàsiques per a poder desenvolupar la seva tasca de condicionament físic per tal de posar-les en pràctica en les altres dos unitats formatives.

A la segona unitat formativa l’alumne/a aprén a coordinar i organitzar activitats amb suport musical, dissenya coreografies per tal que en la tercera unitat formativa dirigeixi sessions de condicionament físic amb suport musical, adaptant-les al usuari que té al davant.

Les classes son fonamentalment pràctiques, desenvolupades al gimnàs o en sales polivalents, fent treballs d’aeròbic i de tonificació amb suport musical.

Aquest mòdul es porta a terme a primer per fer-ne l’especialització al segon curs del cicle formatiu.