MP14 – Projecte d’Ensenyament i Animació Socioesportiva

Aquest mòdul està format per una única a unitat formativa basada bàsicament en l’elaboració de diferents projectes i la seva posada en marxa en situació real. Per tal d’aconseguir els resultats d’aprenentatge es duran a terme 4 projectes:

• Jornada Inter instituts del Pla de l’Estany: adreçat als alumnes de 1r d’ESO de tots els centres públics i privats de la comarca
  • Dinamització de pati, amb diferents activitats lúdic esportives.
  • Jornada recreativa amb els alumnes de 2n d’ESO de l’institut, amb un tema concret a treball, com podria ser el Gran Joc.
  • Dia Mundial de l’Activitat Física: on s’organitza per a tots els alumnes d’ESO i Batxillerat de l’institut una jornada d’activitat física, anant a peu o amb bicicleta a diferents indrets propers a l’institut i la realització de diferents jocs.