SANT JORDI

El divendres 23 d’abril, Sant Jordi, els alumnes de primer de Batxillerat vendrem roses tant a la plaça de les Rodes com davant l’institut. És per això que volem animar-vos a comprar-ne i celebrar aquest dia tan especial.
Regalar una rosa és una gran forma de… Llegeix més»

EXPOJOVE VIRTUAL

L’EXPOJOVE és una fira que permet als nostres alumnes descobrir cicles formatius i universitats, sortides professionals i un llarg etcètera d’informacions essencials tant pel seu futur acadèmic com professional.
Enguany s’haurà de celebrar de manera virtual i és per aquest motiu que us compartim aquest enllaç… Llegeix més»

Premi ASTROBANYOLES

L’alumne Aniol Juanola Vilalta queda finalista del Premi ASTROBANYOLES.
.
El jurat del Premi Astrobanyoles de Recerca i Divulgació científica, any 2021, en la seva 11a edició, ha decidit declarar finalista el treball “Comparació d’ones”, d’Aniol Juanola Vilalta, tutoritzat pel professor Josep Kostopoulos. Enhorabona!

Olimpíada Catalana de Física

El passat divendres 5 de març es dugué a terme la primera prova de l’Olimpíada Catalana de Física de forma telemàtica. Es varen seleccionar 48 alumnes dels 198 participants. D’aquests seleccionats, tres són alumnes de 2n de Batxillerat del nostre centre: en Raul Ciobanu,… Llegeix més»

El meu projecte professional

“El meu Projecte Professional”és el projecte que pretén acompanyar l’alumnat de 4t d’ESO en la presa de decisió acadèmica i professional. Durant 3 dies l’alumnat va compartir experiències professionals i formatives amb alumnes, emprenedors i professionals del sector laboral. Uns dies per reflexionar, per enriquir-se… Llegeix més»

Mural col·laboratiu

El MURAL COL.LABORATIU que llueix al pati, l’ha realitzat l’alumnat del Projecte Singular conjuntament amb l’alumnat del CFGS de Revestiments Murals de l’Escola d’Art d’Olot.
El projecte del MURAL COL.LABORATIU va nèixer amb una intenció clara: la de treballar conjuntament els dos centres educatius per a… Llegeix més»