MP07 – Tècniques d’hicrocinèsia

Aquest mòdul és eminentment pràctic i consta de dos unitats formatives, la primera per conèixer la metodologia d’aplicació de les activitats d’ hidrocinèsia i la segona per a que l’alumne/a dirigeixi activitats d’hidrocinèsia.

Mòdul que es realitza en el medi aquàtic, a on en la primera unitat formativa es treballa per conèixer els col·lectius diana en les activitats d’hidrocinèsia: dones embarassades, persones majors de 50 anys, persones obeses, estrès, afeccions del raquis i post rehabilitació, entre d’altres.

A la segona unitat formativa l’alumne/a ha de ser capaç d’elaborar protocols d’hidrocinèsia i de dirigir sessions d’hidrocinèsia, tenint present el perfil d’usuaris a que es dirigiran les activitats.