Inscripció a l’AFA

Benvolgudes famílies,
Volem aprofitar l’ocasió per donar-vos la benvinguda a l’Institut Pere Alsius i Torrent i animar-vos a associar-vos a l’AFA del Centre.

FULL D’INSCRIPCIÓ A L’AFA

Des de l’AFA ens agradaria informar-vos que en el proper curs, la quota de soci de l’AFA es cobrarà en el moment de fer la comanda de llibres a la web d’IDDINK. D’aquesta manera, els socis de l’AFA gaudeixen del descompte en la compra de llibres reutilitzats (Ecobooks), que representa un estalvi aproximat per alumne de 150 euros.

D’altra banda, les famílies que no siguin sòcies de l’AFA no es podran beneficiar del descompte, no obstant podran comprar els llibres pel mateix
mitjà, a preu de mercat. Gràcies a aquesta aportació, de 30 euros anuals per família, els nostres fills poden gaudir de tot un seguit d’infraestructures i ajudes en el centre, com ara bé la biblioteca escolar, l’auxiliar de conversa, l’educador social, el taller d’estudi assistit o l’adquisició de materials per a diversos àmbits (tecnologia, laboratoris, informàtica,…). A més ens permet dur a terme els actes de comiat del centre, i la gestió de diversos concursos i premis de l’alumnat.

A l’espera que l’empresa IDDINK adeqüi el seu sistema informàtic, les famílies amb dos o més fills, a l’hora de comprar els llibres se’ls cobrarà la quota anual per fill, l’empresa IDDINK retornarà l’import que no correspongui mitjançant transferència al número de compte que consigneu en la vostra comanda. Tot i que ens van assegurar que per aquest curs ho tindrien resolt, no ha pogut ser així.

Ja per concloure, informar-vos del paper que té l’AFA en la vinculació entre els nostres fills i els docents del centre. És per això que us animem a fer d’aquesta associació de pares i mares, un òrgan participatiu, per tal de garantir un futur millor en l’educació dels nostres fills.

Per qualsevol dubte, podeu posar-vos en contacte amb nosaltres.

Atentament,
La Junta