Informació important inici curs 2019/2020

Benvolgudes famílies, ens adrecem a vostès per informar-los sobre diferents aspectes a tenir en compte pel proper
curs 2019-2020. Podeu trobar i descarregar tota aquesta informació al document següent: Comunicat Famílies (juliol2019)

1. Horari marc:
ESO i Batxillerat de dilluns a divendres de 8:00 a 2/4 de 3 (14:30). Aquest horari contempla dos patis de 20 i 10 minuts, respectivament. El primer a les 10 i el segon a les 12:20. A les tardes, l’AMPA i l’Associació Esportiva Escolar han organitzat l’oferta d’activitats extraescolars que els presentarem a primers de setembre.
2. Calendari setembre:
Dimarts 3 de setembre: Recollida dels Chromebooks comprats a l’empresa Cloudalia
– Horari de 12:00 a 14:00 h i de 15:00a 17:00 Cal que vingui un adult (no s’entregarà cap equip als alumnes) i caldrà realitzar al 2n pagament, si no s’ha fet al juliol. Qui no pugui recollir l’equip aquest dia, haurà de pagar els ports de l’enviament per correu o missatgeria.
Reunió pares d’alumnes de 1r. d’ESO i d’alumnat nou al centre. Hora de la reunió: 19:30h. Lloc: Sala Josep Galán de l’Institut Montbui .

Dijous dia 12 de setembre: presentació curs a l’alumnat amb els tutors/es.

9h. Recepció alumnes 2n d’ESO (portar bolígraf)
10h. Recepció alumnes 1r d’ESO (portar bolígraf)
11h. Recepció alumnes 1r i 2n de Batxillerat i PFI(portar bolígraf)
11,30h. Recepció alumnes 3r d’ESO (portar bolígraf)
12,30h. Recepció alumnes 4t d’ESO (portar bolígraf)

Divendres 13 de setembre: Inici de les classes ESO, batx i PFI

Dimarts 8 d’octubre: Reunió pares amb els tutors de PFI i 1r. i 2n. de Batxillerat

Dimarts 5 de novembre: Reunió de pares amb els tutors de 1r i 2n d’ESO.

Dimarts 12 de novembre: Reunió de pares amb els tutors de 3r., 4t. d’ ESO

IMPORTANT!!! Els dies 3, 4 de setembre fem els exàmens de recuperació a 1r de batx. L’alumnat que té matèries pendents, és molt important que es presenti seguint l’horari que li vam entregar el mes de juny.
Entrega notes setembre: divendres 6 de setembre, d’11:30 a 12h, a la sala d’audiovisuals

Recupera tota la informació al document Comunicat Famílies (juliol2019)