Matèries optatives

Una de les nostres prioritats és completar la formació en llengües estrangeres mitjançant matèries optatives. Tant a l’ESO com al Batxillerat oferim el francès com a segona llengua estrangera.

Al Batxillerat, les matèries optatives de francès i d’anglès serveixen per preparar els alumnes per obtenir una certificació oficial.

Per millorar les competències de llengua anglesa en situació d’ús, oferim  al Batxillerat matèries optatives no lingüístiques en anglès.

Optatives de nous coneixements a 4t d’ESO

optatives ciències IES Poeta MaragallLes matèries optatives de 4t d’ESO, 9 hores setmanals en total, són de temàtica molt variada. Es pretén que aquestes optatives donin eines i orientació a l’alumnat que finalitza la secundària obliga-tòria perquè pugui prendre decisions encertades sobre el seu futur acadèmic.

Oferim un ventall d’optatives en diferents àmbits: ciències, tecnologies, cultura clàssica, arts, filosofia, economia i emprenedoria.