Tot Dansa

Enllaços als vídeos de Tot Dansa 2019 i 2020

Veure video 1

Veure video 2

Tot Dansa és un projecte organitzat per l’Institut del Teatre, el Mercat de les Flors i l’Institut d’Educació de l’Ajuntament de Barcelona. L’objectiu d’aquest projecte és promoure el treball en equip, la cohesió i la integració de tots els participants, el treball corporal i la descoberta de noves dimensions personals a través de la dansa contemporània.

Paula Raso

El nostre institut, juntament amb altres centres públics de la ciutat de Barcelona, hi ha participat en les darreres tres convocatòries amb uns resultats extraordinaris per part de l’alumnat i el professorat participant i amb la sensació d’haver aconseguit els objectius proposats amb escreix, amb una valoració positiva de la formació del professorat, del grau de motivació i de la capacitat de superació de l’alumnat, fins i tot en moments en els quals la pandèmia Covid-19 ha afectat el funcionament natural del projecte.

Paula Raso

Cal dir que el projecte Tot Dansa s’ha inclòs a la matèria optativa de 4t d’ESO d’Arts escèniques.Â